sunnuntai 21. joulukuuta 2014

Huono suoritus etten sanois #21

Heissaan!
Nyt oon onneks saatu lukio hommat kasaan tältä vuodelta enää numeroiden saantia vaille tän vuoden opiskelut valmiina. Vaikka rentohan mun koeviikko oli kun vaan yhtenä päivänä oli koe ja sekin iltapäivällä. Lähinnä oon siis lomaillu tän viikon, siivoilu kämpän joulu kuntoon, ostanu joululahjoja, reenannu. Ja tulihan sitä yks turha  Oulun kisareissu heitettyä.  Huono suoritus sanois valmentaja, ite sanosin että erittäin huono suoritus, niin huono että hävettää. Kokemusta rikkaampana...

Ens kerralla mä en unhoda avaava lääkettä kotiin. Ens kerralla mulla on aseeseen lukkosulaa, niin että aseen lukko ei jäädy kisassa ja aiheuta toiminta häiriötä ja pilaa ammuntaa. Ens kerralla mä en luovuta, vaikka mun mahan sattuis kuinka. Ens kerralla mä suoriudun yksinkertaisesti 100% paremmin.

Jos tästä reissusta voi jotain hyvää sanoa ja hakea muuta kun, että ens kerralla en tee samoja virheitä. En tee niitä virheitä enää ikinä. Niin oli kivaa reissu muuten, jos onnistuu nollaamaan lauantain kisan epäonnistumisen ja pettymyksen. Perjantaina hiihto kulki loistavasti ja ammunta lähenteli täydellisyytä. Eikä tullut ladulla eikä illalla tylsää kun pääs näkee hyviä kavereita Oulun suunalta samalla kertaa. Kylpylässäkin pääs käymään ja hyvää ruokaa syömään, vaan ei lohduttanut nää jutut hirveesti eilen kun makas maassa ja itki, kipua ja epäonnistumista. Oma moka. 

No nyt pitää nollaa eilinen kisa ja lähtee tekeen ens viikonloppuna Mikkeliin ihan uusia suorituksia sillä tasolla, millä mä oikeesti olen. Tässähän sen taas tänä viikonloppuna miten herkkä tää laji on: perjantaina täyden kympin päivä, lauantaina ei edes 4-10 asteikolle päästy ja tänään koko reenissä yks laukaus ohi makuulta ja pystystäkin muutama hassu. Tämän päivän yli 60 laukauksesta saldona vähemmän sakkoja kuin eilisestä kisasta yhdeltä paikalta. Hiihtokin tuntu tänään ihan mukavalta no minkäs sille voi, kun on tyhmä. 

Noh tästä nyt jouluja viettelee, itteeni keräilee ja vähä itsevarmuutta hakee vähän jokaselle osa-alueelle tässä elämässä. Nyt on kuitenkin ihan kiva olla pitkästä aikaa vähän kauemmin kotona kotona vanhempien luona kun sisko ja koko muukin perhe on kotona ja pääsee jouluna sitten vähän rentoutumaan.


Torstaina yhteisreenejä ennen ja niitten jälkeen vielä hymyilytti vähän enemmän kuin Oulussa kisan jälkeen. 


Ei kommentteja: